UOKiK sprawdza influencerów promujących scam

0
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam. Wątpliwości urzędu budzi nieoznaczanie postów reklamowych jako sponsorowane, na co zwrócono uwagę już wcześniej. Wielu...
Sztuczna inteligencja w e-commerce

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem

0
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest na blisko 40 miliardów złotych. Internauci kupują...
CMS Typo3 - system zarządzania treścią

Typo3 CMS – system zarządzania treścią

0
W dzisiejszym dynamicznym świecie digitalizacji i internetowej ekspansji, wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią (CMS) stanowi kluczowy element efektywnej obecności online. W tym kontekście, CMS Typo3 wyróżnia się jako zaawansowane i inteligentne narzędzie, które umożliwia kompleksowe...
Planowanie wzrostu w biznesie

Planowanie wzrostu w biznesie. Opcja czy konieczność?

0
Ktoś powiedział kiedyś, że jeśli nie masz planu, to planujesz porażkę. Coś w tym jest. Nawet najlepsze improwizacje są starannie przygotowane. A planowanie rozwoju produktu to nie jest lista życzeń, ale...
Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich 2018

Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym przegłosowana. Kto zyska, a...

0
Parlament Europejski przegłosował rozszerzenie dyrektywy w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Przeciwnicy nowych regulacji określili dokument jako “ACTA2”, chociaż taka nazwa ma zdecydowanie negatywne skojarzenia z oprotestowaną w 2012...
Nowe technologie w cyfrowym marketingu. 3 ważne trendy

Nowe technologie w cyfrowym marketingu – 3 ważne trendy

0
Związek cyfrowego marketingu i nowych technologii przestał być kwestią wyboru, a stał się koniecznością. Najczęściej mówi się o sztucznej inteligencji (SI). Chociaż to pojęcie jest używane we wszystkich możliwych konfiguracjach, branża...
Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?

0
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić, że oferta firmowa jest udostępniana tylko w...
Jak przenieść biznes do internetu

Jak przenieść biznes do Internetu

0
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online! Podsuwamy kilka pomysłów i podpowiadamy, jak przenieść...
Internetowe kampanie marketingowe

Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu

0
Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość zakupów on-line spowodowała, że sklepy z “krwi...
Zmiany na rynku detalicznym - hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku

Zmiany na rynku detalicznym – hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku

0
Rok 2023 przyniósł znaczące, choć subtelne zmiany na polskim rynku detalicznym. Najnowsza analiza zachowań konsumentów, przeprowadzona przez Proxi.cloud i UCE RESEARCH, rzuca światło na ewolucję zwyczajów zakupowych i wpływ tych zmian...

Popularne artykuły

reklama