Co to jest Scrum

Czym jest Scrum, jakie są w nim role, wydarzenia, artefakty i mechanizmy?

Scrum niezwykle często kojarzy się ze zwinnym zarządzaniem, a jego pojęcie często stosowane jest zamiennie z Agile. Nie jest to do końca błędne założenie, choć Scrum stanowi jedynie technikę wpisującą się...
Kto odpowiada za wypadek klienta

Kto odpowiada za wypadek klienta? Odszkodowania w handlu i biznesie

Do wypadku z udziałem klienta może dojść praktycznie wszędzie. W markecie nieuważny konsument może pośliznąć się na podłodze, może dojść do skaleczenia ostrymi krawędziami wózków czy opakowań, klient może upaść z...
zaawansowane wyszukiwanie w Google

6 prostych sposobów na zaawansowane wyszukiwanie w Google

Znalazłeś ostatnio ciekawy artykuł w Internecie i musisz wyciągnąć z niego jak najwięcej potrzebnych informacji? Twoja pamięć zawodzi i zapominasz słowa kluczowego bez, którego wynik wyszukiwania nie będzie kompletny? A może...
Nowe technologie w cyfrowym marketingu. 3 ważne trendy

Nowe technologie w cyfrowym marketingu – 3 ważne trendy

Związek cyfrowego marketingu i nowych technologii przestał być kwestią wyboru, a stał się koniecznością. Najczęściej mówi się o sztucznej inteligencji (SI). Chociaż to pojęcie jest używane we wszystkich możliwych konfiguracjach, branża...
Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?

Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić, że oferta firmowa jest udostępniana tylko w...
Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich 2018

Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym przegłosowana. Kto zyska, a...

Parlament Europejski przegłosował rozszerzenie dyrektywy w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Przeciwnicy nowych regulacji określili dokument jako “ACTA2”, chociaż taka nazwa ma zdecydowanie negatywne skojarzenia z oprotestowaną w 2012...
Content marketing

Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.

Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i statystyki. Jak znajdują ten jeden, najlepszy produkt...
Lojalność klientów

Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy

Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora, bo ciągle ma jakieś oczekiwania. Nic bardziej...
Kiedy zbudować nową stronę internetową

Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas

Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami i markami. Jednak pogłoski o definitywnym końcu...
Planowanie wzrostu w biznesie

Planowanie wzrostu w biznesie. Opcja czy konieczność?

Ktoś powiedział kiedyś, że jeśli nie masz planu, to planujesz porażkę. Coś w tym jest. Nawet najlepsze improwizacje są starannie przygotowane. A planowanie rozwoju produktu to nie jest lista życzeń, ale...

Popularne artykuły