Planowanie wzrostu w biznesie. Opcja czy konieczność?
Ktoś powiedział kiedyś, że jeśli nie masz planu, to planujesz porażkę. Coś w tym jest. Nawet najlepsze improwizacje są starannie przygotowane. A planowanie rozwoju produktu to nie jest lista życzeń, ale...
Koszulki z logo firmy jako narzędzie budowania marki – jak to działa?
Koszulki z logo firmy to jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowania marki, które pozwala na zwiększenie rozpoznawalności firmy i wzmocnienie wizerunku w oczach klientów i partnerów biznesowych. Dlaczego koszulki z logo firmy...
Jak przenieść biznes do Internetu
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online! Podsuwamy kilka pomysłów i podpowiadamy, jak przenieść...
Typo3 CMS – system zarządzania treścią
W dzisiejszym dynamicznym świecie digitalizacji i internetowej ekspansji, wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią (CMS) stanowi kluczowy element efektywnej obecności online. W tym kontekście, CMS Typo3 wyróżnia się jako zaawansowane i inteligentne narzędzie, które umożliwia kompleksowe...
Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.
Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i statystyki. Jak znajdują ten jeden, najlepszy produkt...
Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest na blisko 40 miliardów złotych. Internauci kupują...
Zmiany na rynku detalicznym – hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku
Rok 2023 przyniósł znaczące, choć subtelne zmiany na polskim rynku detalicznym. Najnowsza analiza zachowań konsumentów, przeprowadzona przez Proxi.cloud i UCE RESEARCH, rzuca światło na ewolucję zwyczajów zakupowych i wpływ tych zmian...
Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu
Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość zakupów on-line spowodowała, że sklepy z “krwi...
Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli stać Cię na poświęcenie wielu cennych godzin...
UOKiK sprawdza influencerów promujących scam
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam. Wątpliwości urzędu budzi nieoznaczanie postów reklamowych jako sponsorowane, na co zwrócono uwagę już wcześniej. Wielu...