Planowanie wzrostu w biznesie

Planowanie wzrostu w biznesie. Opcja czy konieczność?

Ktoś powiedział kiedyś, że jeśli nie masz planu, to planujesz porażkę. Coś w tym jest. Nawet najlepsze improwizacje są starannie przygotowane. A planowanie rozwoju produktu to nie jest lista życzeń, ale...
Uzależnienie od mediów społecznościowych

Uzależnienie od mediów społecznościowych – kilka prostych sposobów, jak go uniknąć

Media społecznościowe zmieniły nasz świat bezpowrotnie. Miliony ludzi nie wyobrażają sobie dnia bez przeglądania platform, na których są już prawie wszyscy: osoby prywatne, publiczne, firmy, instytucje, politycy i produkty. Nigdy wcześniej,...
Sztuczna inteligencja w e-commerce

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem

Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest na blisko 40 miliardów złotych. Internauci kupują...
Internetowe kampanie marketingowe

Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu

Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość zakupów on-line spowodowała, że sklepy z “krwi...
Outsourcing SEO

Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci

Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli stać Cię na poświęcenie wielu cennych godzin...

Popularne artykuły