Firmy handlowo-usługowe na granicy opłacalności. Spadek dochodów mimo promocji Black Friday
Spada rentowność w handlu i usługach. Firmy działające w centrach handlowych ponoszą coraz większe koszty działalności - podaje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.
ZPPHiU...
Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami...
Konto Przedsiębiorcy: biznes.gov.pl i CEIDG.gov.pl
Konto Przedsiębiorcy to rozwiązanie przygotowane z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą załatwiać sprawy urzędowe online. Powstało z połączenia dwóch serwisów internetowych - Biznes.gov.pl i CEIDG.gov.pl....
Automatyka i robotyka przemysłowa – główne kierunki rozwoju
Automatyka i robotyka przemysłowa wchodzą w kolejną fazę rozwojową wraz z rozpowszechnieniem się przemysłu 4.0. Tym terminem określa się całość transformacji cyfrowej, technologicznej i organizacyjnej...
Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić,...
Koszulki z logo firmy jako narzędzie budowania marki – jak to działa?
Koszulki z logo firmy to jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowania marki, które pozwala na zwiększenie rozpoznawalności firmy i wzmocnienie wizerunku w oczach klientów i...
Mikrorachunek podatkowy. Czym jest i kogo dotyczy?
Mikrorachunek podatkowy to nowe rozwiązanie wprowadzone przez Ministerstwo Finansów od początku 2020 roku. Indywidualne konto ma być ułatwieniem dla podatników i to właśnie na...
Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy
Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora,...
Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest...
Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli...






















