centrum handlowe

Firmy handlowo-usługowe na granicy opłacalności. Spadek dochodów mimo promocji Black Friday

0
Spada rentowność w handlu i usługach. Firmy działające w centrach handlowych ponoszą coraz większe koszty działalności - podaje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.  ZPPHiU...
Kiedy zbudować nową stronę internetową

Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas

0
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami...
konto przedsiębiorcy

Konto Przedsiębiorcy: biznes.gov.pl i CEIDG.gov.pl

0
Konto Przedsiębiorcy to rozwiązanie przygotowane z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą załatwiać sprawy urzędowe online. Powstało z połączenia dwóch serwisów internetowych - Biznes.gov.pl i CEIDG.gov.pl....
Automatyka i robotyka przemysłowa

Automatyka i robotyka przemysłowa – główne kierunki rozwoju

0
Automatyka i robotyka przemysłowa wchodzą w kolejną fazę rozwojową wraz z rozpowszechnieniem się przemysłu 4.0. Tym terminem określa się całość transformacji cyfrowej, technologicznej i organizacyjnej...
Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?

0
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić,...
Koszulka z logo firmy - nadruk

Koszulki z logo firmy jako narzędzie budowania marki – jak to działa?

0
Koszulki z logo firmy to jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowania marki, które pozwala na zwiększenie rozpoznawalności firmy i wzmocnienie wizerunku w oczach klientów i...
Mikrorachunek podatkowy

Mikrorachunek podatkowy. Czym jest i kogo dotyczy?

0
Mikrorachunek podatkowy to nowe rozwiązanie wprowadzone przez Ministerstwo Finansów od początku 2020 roku. Indywidualne konto ma być ułatwieniem dla podatników i to właśnie na...
Lojalność klientów

Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy

0
Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora,...
Sztuczna inteligencja w e-commerce

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem

0
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest...
Outsourcing SEO

Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci

0
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli...

Popularne artykuły

reklama