Metodyka kanban

Co to jest Kanban?

0
Kanban to metodyka wykorzystywana do optymalizacji procesów produkcyjnych. Powstała w latach 50. XX wieku w Japonii. Metodologia ta została z powodzeniem wdrożona przez największe koncerny przemysłowe, a obecnie coraz chętniej korzystają...
Lojalność klientów

Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy

0
Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora, bo ciągle ma jakieś oczekiwania. Nic bardziej...
Sztuczna inteligencja w e-commerce

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem

0
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest na blisko 40 miliardów złotych. Internauci kupują...
Metodyka Scrum

Co to jest metodyka Scrum?

0
Metodyka Scrum (ang. młyn w rugby) to pewne ramy działania oparte na manifeście Agile. Metodyka Scrum powstała na początku lat 90. ubiegłego wieku i stanowi zwinne podejście do tworzenia produktów wykorzystywane...
Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?

0
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić, że oferta firmowa jest udostępniana tylko w...
Uzależnienie od mediów społecznościowych

Uzależnienie od mediów społecznościowych – kilka prostych sposobów, jak go uniknąć

0
Media społecznościowe zmieniły nasz świat bezpowrotnie. Miliony ludzi nie wyobrażają sobie dnia bez przeglądania platform, na których są już prawie wszyscy: osoby prywatne, publiczne, firmy, instytucje, politycy i produkty. Nigdy wcześniej,...
Mikrorachunek podatkowy

Mikrorachunek podatkowy. Czym jest i kogo dotyczy?

0
Mikrorachunek podatkowy to nowe rozwiązanie wprowadzone przez Ministerstwo Finansów od początku 2020 roku. Indywidualne konto ma być ułatwieniem dla podatników i to właśnie na ten rachunek mają trafiać zobowiązania fiskalne. Wpłaty...
Kiedy zbudować nową stronę internetową

Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas

0
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami i markami. Jednak pogłoski o definitywnym końcu...
certifikat ssl

Certyfikat SSL co to jest?

0
Za pomocą certyfikatu SSL szyfrowane mogą być strony WWW, połączenia poczty mailowej, serwera itp. Taki certyfikat zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych drogą internetową. Ze względu na prostą obsługę oraz skuteczność Certyfikat...
Nowe technologie w cyfrowym marketingu. 3 ważne trendy

Nowe technologie w cyfrowym marketingu – 3 ważne trendy

0
Związek cyfrowego marketingu i nowych technologii przestał być kwestią wyboru, a stał się koniecznością. Najczęściej mówi się o sztucznej inteligencji (SI). Chociaż to pojęcie jest używane we wszystkich możliwych konfiguracjach, branża...

Popularne artykuły