Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do...
Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest...
KSeF (Krajowy System e-Faktur): elektroniczna rewolucja w fakturowaniu – co oznacza dla firm i...
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to cyfrowa rewolucja, która w 2026 roku zmieni sposób dokumentowania sprzedaży w Polsce. Każdy przedsiębiorca – od mikrofirm po duże korporacje...
Sprzątanie biur
Czystość w biurze to wizytówka każdej firmy. Ma to wpływ na odbiór danej firmy, jak i wpływa pozytywnie na efektywniejsze wykonywanie zadań przez pracowników...
Mikrorachunek podatkowy. Czym jest i kogo dotyczy?
Mikrorachunek podatkowy to nowe rozwiązanie wprowadzone przez Ministerstwo Finansów od początku 2020 roku. Indywidualne konto ma być ułatwieniem dla podatników i to właśnie na...
Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym przegłosowana. Kto zyska, a...
Parlament Europejski przegłosował rozszerzenie dyrektywy w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Przeciwnicy nowych regulacji określili dokument jako “ACTA2”, chociaż taka nazwa ma...
Uzależnienie od mediów społecznościowych – kilka prostych sposobów, jak go uniknąć
Media społecznościowe zmieniły nasz świat bezpowrotnie. Miliony ludzi nie wyobrażają sobie dnia bez przeglądania platform, na których są już prawie wszyscy: osoby prywatne, publiczne,...
Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić,...
Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami...
Firmy handlowo-usługowe na granicy opłacalności. Spadek dochodów mimo promocji Black Friday
Spada rentowność w handlu i usługach. Firmy działające w centrach handlowych ponoszą coraz większe koszty działalności - podaje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.
ZPPHiU...






















