Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem
                    Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest...                
            Raport o zakupach w sieci. Dla kobiet to przyjemność, dla mężczyzn obowiązek
                    Jedna czwarta e-konsumentek traktuje kupowanie w sieci jako czystą przyjemność i możliwość próbowania nowych produktów - wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr. &...                
            Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu
                    Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość...                
            Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
                    Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli...                
            Sprzedaż detaliczna odrabia straty po pandemii. Handel zmierza w stronę sklepów o mniejszych formatach
                    Sprzedaż detaliczna zanotowała odbicie na rynku europejskim. W sierpniu tego roku centra handlowe odwiedziło najwięcej konsumentów od początku pandemii. Na rynku widać jednak pewne...                
            Firmy handlowo-usługowe na granicy opłacalności. Spadek dochodów mimo promocji Black Friday
                    Spada rentowność w handlu i usługach. Firmy działające w centrach handlowych ponoszą coraz większe koszty działalności - podaje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. 
ZPPHiU...                
            Q-commerce podbija rynki. Dostawa w pół godziny to nowy standard
                    Q-commerce przeżywa boom. To usługa szybkiego handlu, która dynamicznie rozwija się na całym świecie. Przyczyniły się do tego blokady związane z ograniczeniami covidowymi. Dostęp...                
            Europejski Akt o Dostępności (EAA) – co oznacza dla firm i konsumentów?
                    Europejski Akt o Dostępności (ang. European Accessibility Act, EAA) to unijna dyrektywa ustanawiająca wymogi dostępności wybranych produktów i usług w całej UE. Jej celem jest zapewnienie,...                
            Handel w Austrii zablokowany. Czego boją się detaliści przed świętami?
                    Do 11 grudnia potrwa lockdown w Austrii. Blokadę spowodował dynamiczny rozwój zakażeń COVID-19. We wtorek po południu znowelizowano przepisy, bo zgodnie z prawem ograniczenia...                
            Amerykanie kupują w lokalnych sklepach. Sobotnia akcja dla małego biznesu
                    Sobota małego biznesu to pomysł, na jaki wpadli Amerykanie, aby wesprzeć lokalnych przedsiębiorców w czasie pandemii. Jak podała sieć CNBC - wzrósł odsetek klientów,...                
             
		 
		