Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?

0
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić, że oferta firmowa jest udostępniana tylko w...
Rozwój e-commerce - początki i rozwój e-commerce, kto zyska, kto straci

Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?

0
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do internetu, wiedza społeczeństwa a nawet przedsiębiorców o...

Omnibus – dyrektywa Unii Europejskiej. Wyjaśniamy, co to jest?

0
Omnibus to zbiorcza dyrektywa Unii Europejskiej, która zmienia cztery obowiązujące obecnie dyrektywy dotyczące ochrony konsumentów. Dyrektywa rozszerza przysługujące konsumentom prawa również na obszar cyfrowy, co jest odpowiedzią na zmieniające się realia...
Lojalność klientów

Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy

0
Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora, bo ciągle ma jakieś oczekiwania. Nic bardziej...
Kiedy zbudować nową stronę internetową

Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas

0
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami i markami. Jednak pogłoski o definitywnym końcu...
Jak przenieść biznes do internetu

Jak przenieść biznes do Internetu

0
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online! Podsuwamy kilka pomysłów i podpowiadamy, jak przenieść...
Content marketing

Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.

0
Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i statystyki. Jak znajdują ten jeden, najlepszy produkt...
Sztuczna inteligencja w e-commerce

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem

0
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest na blisko 40 miliardów złotych. Internauci kupują...

E-handel głównym kierunkiem rozwoju firm z sektora B2B – wynika z raportu Izby Gospodarki...

0
Ponad 90 proc. przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel, wynika z najnowszego raportu „B2B e-commerce NOW”, zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.  Na rynku elektronicznym działa już...
CMS Typo3 - system zarządzania treścią

Typo3 CMS – system zarządzania treścią

0
W dzisiejszym dynamicznym świecie digitalizacji i internetowej ekspansji, wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią (CMS) stanowi kluczowy element efektywnej obecności online. W tym kontekście, CMS Typo3 wyróżnia się jako zaawansowane i inteligentne narzędzie, które umożliwia kompleksowe...

Popularne artykuły

reklama