Certyfikat SSL co to jest?
Za pomocą certyfikatu SSL szyfrowane mogą być strony WWW, połączenia poczty mailowej, serwera itp. Taki certyfikat zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych drogą internetową. Ze...
Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić,...
Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do...
Typo3 CMS – system zarządzania treścią
W dzisiejszym dynamicznym świecie digitalizacji i internetowej ekspansji, wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią (CMS) stanowi kluczowy element efektywnej obecności online. W tym kontekście, CMS Typo3 wyróżnia się jako...
Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy
Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora,...
Jak przenieść biznes do Internetu
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online!...
Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami...
Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.
Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i...
Zmiany na rynku detalicznym – hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku
Rok 2023 przyniósł znaczące, choć subtelne zmiany na polskim rynku detalicznym. Najnowsza analiza zachowań konsumentów, przeprowadzona przez Proxi.cloud i UCE RESEARCH, rzuca światło na...
E-handel głównym kierunkiem rozwoju firm z sektora B2B – wynika z raportu Izby Gospodarki...
Ponad 90 proc. przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel, wynika z najnowszego raportu „B2B e-commerce NOW”, zrealizowanego na zlecenie...