Jak przenieść biznes do Internetu
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online! Podsuwamy kilka pomysłów i podpowiadamy, jak przenieść...
Czym jest Scrum, jakie są w nim role, wydarzenia, artefakty i mechanizmy?
Scrum niezwykle często kojarzy się ze zwinnym zarządzaniem, a jego pojęcie często stosowane jest zamiennie z Agile. Nie jest to do końca błędne założenie, choć Scrum stanowi jedynie technikę wpisującą się...
Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić, że oferta firmowa jest udostępniana tylko w...
Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.
Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i statystyki. Jak znajdują ten jeden, najlepszy produkt...
Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy
Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora, bo ciągle ma jakieś oczekiwania. Nic bardziej...
Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami i markami. Jednak pogłoski o definitywnym końcu...
Certyfikat SSL co to jest?
Za pomocą certyfikatu SSL szyfrowane mogą być strony WWW, połączenia poczty mailowej, serwera itp. Taki certyfikat zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych drogą internetową. Ze względu na prostą obsługę oraz skuteczność Certyfikat...
Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest na blisko 40 miliardów złotych. Internauci kupują...
Załamanie rynku produktów szybkozbywalnych. Ratunek w e-commerce?
Branża towarów szybkozbywalnych (z ang. Fast Moving Consumer Goods) wydawała się być niewyczerpaną żyłą złota. Owszem, konsumenci wciąż potrzebują produktów codziennego użytku, jednak dotychczasowy model sprzedaży nie przynosi już takich zysków...
Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do internetu, wiedza społeczeństwa a nawet przedsiębiorców o...