Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli stać Cię na poświęcenie wielu cennych godzin...
Amerykanie kupują w lokalnych sklepach. Sobotnia akcja dla małego biznesu
Sobota małego biznesu to pomysł, na jaki wpadli Amerykanie, aby wesprzeć lokalnych przedsiębiorców w czasie pandemii. Jak podała sieć CNBC - wzrósł odsetek klientów, którzy planują robienie zakupów przedświątecznych u właścicieli...
Firmy handlowo-usługowe na granicy opłacalności. Spadek dochodów mimo promocji Black Friday
Spada rentowność w handlu i usługach. Firmy działające w centrach handlowych ponoszą coraz większe koszty działalności - podaje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.
ZPPHiU podkreśla, że firmy handlowo-usługowe widzą szansę na...
Zmiany na rynku detalicznym – hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku
Rok 2023 przyniósł znaczące, choć subtelne zmiany na polskim rynku detalicznym. Najnowsza analiza zachowań konsumentów, przeprowadzona przez Proxi.cloud i UCE RESEARCH, rzuca światło na ewolucję zwyczajów zakupowych i wpływ tych zmian...
Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do internetu, wiedza społeczeństwa a nawet przedsiębiorców o...
Załamanie rynku produktów szybkozbywalnych. Ratunek w e-commerce?
Branża towarów szybkozbywalnych (z ang. Fast Moving Consumer Goods) wydawała się być niewyczerpaną żyłą złota. Owszem, konsumenci wciąż potrzebują produktów codziennego użytku, jednak dotychczasowy model sprzedaży nie przynosi już takich zysków...