Jak przenieść biznes do Internetu
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online!...
Sprzedaż detaliczna odrabia straty po pandemii. Handel zmierza w stronę sklepów o mniejszych formatach
Sprzedaż detaliczna zanotowała odbicie na rynku europejskim. W sierpniu tego roku centra handlowe odwiedziło najwięcej konsumentów od początku pandemii. Na rynku widać jednak pewne...
Zmiany na rynku detalicznym – hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku
Rok 2023 przyniósł znaczące, choć subtelne zmiany na polskim rynku detalicznym. Najnowsza analiza zachowań konsumentów, przeprowadzona przez Proxi.cloud i UCE RESEARCH, rzuca światło na...
Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli...
Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do...
Amerykanie kupują w lokalnych sklepach. Sobotnia akcja dla małego biznesu
Sobota małego biznesu to pomysł, na jaki wpadli Amerykanie, aby wesprzeć lokalnych przedsiębiorców w czasie pandemii. Jak podała sieć CNBC - wzrósł odsetek klientów,...
Branża FMCG – co to jest, przykłady, trendy, marketing i wyzwania w branży FMCG
FMCG to skrót od angielskiego terminu "Fast-Moving Consumer Goods", czyli produktów szybkozbywalnych przez konsumentów. Są to dobra konsumpcyjne, które charakteryzują się krótkim cyklem życia,...



















