Zmiany na rynku detalicznym – hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku
Rok 2023 przyniósł znaczące, choć subtelne zmiany na polskim rynku detalicznym. Najnowsza analiza zachowań konsumentów, przeprowadzona przez Proxi.cloud i UCE RESEARCH, rzuca światło na ewolucję zwyczajów zakupowych i wpływ tych zmian...
Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu
Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość zakupów on-line spowodowała, że sklepy z “krwi...
Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli stać Cię na poświęcenie wielu cennych godzin...
Sprzedaż detaliczna odrabia straty po pandemii. Handel zmierza w stronę sklepów o mniejszych formatach
Sprzedaż detaliczna zanotowała odbicie na rynku europejskim. W sierpniu tego roku centra handlowe odwiedziło najwięcej konsumentów od początku pandemii. Na rynku widać jednak pewne tendencje, które mogą decydować o kształcie handlu...
Firmy handlowo-usługowe na granicy opłacalności. Spadek dochodów mimo promocji Black Friday
Spada rentowność w handlu i usługach. Firmy działające w centrach handlowych ponoszą coraz większe koszty działalności - podaje Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.
ZPPHiU podkreśla, że firmy handlowo-usługowe widzą szansę na...
Amerykanie kupują w lokalnych sklepach. Sobotnia akcja dla małego biznesu
Sobota małego biznesu to pomysł, na jaki wpadli Amerykanie, aby wesprzeć lokalnych przedsiębiorców w czasie pandemii. Jak podała sieć CNBC - wzrósł odsetek klientów, którzy planują robienie zakupów przedświątecznych u właścicieli...