Sprzedaż detaliczna odrabia straty po pandemii. Handel zmierza w stronę sklepów o mniejszych formatach
Sprzedaż detaliczna zanotowała odbicie na rynku europejskim. W sierpniu tego roku centra handlowe odwiedziło najwięcej konsumentów od początku pandemii. Na rynku widać jednak pewne tendencje, które mogą decydować o kształcie handlu...
Jak przenieść biznes do Internetu
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online! Podsuwamy kilka pomysłów i podpowiadamy, jak przenieść...
Załamanie rynku produktów szybkozbywalnych. Ratunek w e-commerce?
Branża towarów szybkozbywalnych (z ang. Fast Moving Consumer Goods) wydawała się być niewyczerpaną żyłą złota. Owszem, konsumenci wciąż potrzebują produktów codziennego użytku, jednak dotychczasowy model sprzedaży nie przynosi już takich zysków...
Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do internetu, wiedza społeczeństwa a nawet przedsiębiorców o...
Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu
Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość zakupów on-line spowodowała, że sklepy z “krwi...
Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli stać Cię na poświęcenie wielu cennych godzin...