Co to jest Kanban?
Kanban to metodyka wykorzystywana do optymalizacji procesów produkcyjnych. Powstała w latach 50. XX wieku w Japonii. Metodologia ta została z powodzeniem wdrożona przez największe...
Co to jest metodyka Scrum?
Metodyka Scrum (ang. młyn w rugby) to pewne ramy działania oparte na manifeście Agile. Metodyka Scrum powstała na początku lat 90. ubiegłego wieku i...
Czym jest Scrum, jakie są w nim role, wydarzenia, artefakty i mechanizmy?
Scrum niezwykle często kojarzy się ze zwinnym zarządzaniem, a jego pojęcie często stosowane jest zamiennie z Agile. Nie jest to do końca błędne założenie,...
Kto odpowiada za wypadek klienta? Odszkodowania w handlu i biznesie
Do wypadku z udziałem klienta może dojść praktycznie wszędzie. W markecie nieuważny konsument może pośliznąć się na podłodze, może dojść do skaleczenia ostrymi krawędziami...
6 prostych sposobów na zaawansowane wyszukiwanie w Google
Znalazłeś ostatnio ciekawy artykuł w Internecie i musisz wyciągnąć z niego jak najwięcej potrzebnych informacji? Twoja pamięć zawodzi i zapominasz słowa kluczowego bez, którego...
Nowe technologie w cyfrowym marketingu – 3 ważne trendy
Związek cyfrowego marketingu i nowych technologii przestał być kwestią wyboru, a stał się koniecznością. Najczęściej mówi się o sztucznej inteligencji (SI). Chociaż to pojęcie...
Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić,...
Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym przegłosowana. Kto zyska, a...
Parlament Europejski przegłosował rozszerzenie dyrektywy w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Przeciwnicy nowych regulacji określili dokument jako “ACTA2”, chociaż taka nazwa ma...
Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.
Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i...
Lojalność klientów – jak podtrzymać ten największy kapitał firmy
Klienci kupują każdego dnia. Dlatego największym wyzwaniem marketingu jest zatrzymanie stałego klienta. Niestety w wielu firmach panuje jeszcze przeświadczenie, że stały klient to zmora,...