certifikat ssl

Certyfikat SSL co to jest?

0
Za pomocą certyfikatu SSL szyfrowane mogą być strony WWW, połączenia poczty mailowej, serwera itp. Taki certyfikat zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych drogą internetową. Ze względu na prostą obsługę oraz skuteczność Certyfikat...
Uzależnienie od mediów społecznościowych

Uzależnienie od mediów społecznościowych – kilka prostych sposobów, jak go uniknąć

0
Media społecznościowe zmieniły nasz świat bezpowrotnie. Miliony ludzi nie wyobrażają sobie dnia bez przeglądania platform, na których są już prawie wszyscy: osoby prywatne, publiczne, firmy, instytucje, politycy i produkty. Nigdy wcześniej,...
Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich 2018

Europejska dyrektywa w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym przegłosowana. Kto zyska, a...

0
Parlament Europejski przegłosował rozszerzenie dyrektywy w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Przeciwnicy nowych regulacji określili dokument jako “ACTA2”, chociaż taka nazwa ma zdecydowanie negatywne skojarzenia z oprotestowaną w 2012...
Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne dla biznesu. Opcja czy konieczność?

0
Prawie każda dorosła osoba na planecie ma smartfona. To wystarczający argument za tym, by również Twoja firma miała aplikację mobilną. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić, że oferta firmowa jest udostępniana tylko w...
produkty szybkozbywalne

Załamanie rynku produktów szybkozbywalnych. Ratunek w e-commerce?

0
Branża towarów szybkozbywalnych (z ang. Fast Moving Consumer Goods) wydawała się być niewyczerpaną żyłą złota. Owszem, konsumenci wciąż potrzebują produktów codziennego użytku, jednak dotychczasowy model sprzedaży nie przynosi już takich zysków...
Planowanie wzrostu w biznesie

Planowanie wzrostu w biznesie. Opcja czy konieczność?

0
Ktoś powiedział kiedyś, że jeśli nie masz planu, to planujesz porażkę. Coś w tym jest. Nawet najlepsze improwizacje są starannie przygotowane. A planowanie rozwoju produktu to nie jest lista życzeń, ale...
Rozwój e-commerce - początki i rozwój e-commerce, kto zyska, kto straci

Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?

0
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do internetu, wiedza społeczeństwa a nawet przedsiębiorców o...
lean

Co to jest Lean?

0
Lean to metodyka identyfikacji i eliminacji marnotrawstwa w procesach zachodzących w przedsiębiorstwach i organizacjach. Strategia Lean zakłada wytworzenie takich warunków w funkcjonowaniu organizacji, w których kadra zarządzająca oraz pracownicy są w...
Kiedy zbudować nową stronę internetową

Kiedy zbudować nową stronę internetową? Sprawdź, czy nie nadszedł już czas

0
Kilka razy ogłaszano już śmierć strony internetowej, uzasadniając, że wszystkie informacje znajdziemy w mediach społecznościowych. Prawda, że są one ważnym kanałem informacyjnym pomiędzy klientami i markami. Jednak pogłoski o definitywnym końcu...
metodologia kanban

Metodologia Kanban w tworzeniu oprogramowania

Współcześnie coraz więcej uwagi poświęca się efektywnemu zarządzaniu projektami w IT oraz produkcją oprogramowania. Związane jest to z próbą zunifikowania podejścia do zadań projektowych przez organizacje o różnych wielkościach, kulturze organizacyjnej...

Popularne artykuły