Jak przenieść biznes do Internetu
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online!...
Nowe technologie w cyfrowym marketingu – 3 ważne trendy
Związek cyfrowego marketingu i nowych technologii przestał być kwestią wyboru, a stał się koniecznością. Najczęściej mówi się o sztucznej inteligencji (SI). Chociaż to pojęcie...
Zmiany na rynku detalicznym – hipermarkety największymi przegranymi 2023 roku
Rok 2023 przyniósł znaczące, choć subtelne zmiany na polskim rynku detalicznym. Najnowsza analiza zachowań konsumentów, przeprowadzona przez Proxi.cloud i UCE RESEARCH, rzuca światło na...
Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.
Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i...
Europejski Akt o Dostępności (EAA) – co oznacza dla firm i konsumentów?
Europejski Akt o Dostępności (ang. European Accessibility Act, EAA) to unijna dyrektywa ustanawiająca wymogi dostępności wybranych produktów i usług w całej UE. Jej celem jest zapewnienie,...