Jak przenieść biznes do Internetu
Prowadzisz biznes w tradycyjny sposób? Epidemia koronawirusa spowodowała, że nie możesz normalnie zarabiać? Czas przenieść firmę do internetu lub rozszerzyć działalność o ofertę online!...
Content Marketing największym napędem biznesu. Dane nie pozostawiają wątpliwości.
Nawyki związane z kupowaniem zmieniają się błyskawicznie. Klienci przeglądają miliony ofert na stronach internetowych. O wyborze najczęściej decydują opinie innych kupujących, wskazówki fachowców i...
Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do...
Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli...
Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu
Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość...
E-handel głównym kierunkiem rozwoju firm z sektora B2B – wynika z raportu Izby Gospodarki...
Ponad 90 proc. przedsiębiorstw oferujących produkty, usługi i rozwiązania dla biznesu planuje rozwijać e-handel, wynika z najnowszego raportu „B2B e-commerce NOW”, zrealizowanego na zlecenie...
Raport o zakupach w sieci. Dla kobiet to przyjemność, dla mężczyzn obowiązek
Jedna czwarta e-konsumentek traktuje kupowanie w sieci jako czystą przyjemność i możliwość próbowania nowych produktów - wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr. &...


















