Planowanie wzrostu w biznesie

Planowanie wzrostu w biznesie. Opcja czy konieczność?

0
Ktoś powiedział kiedyś, że jeśli nie masz planu, to planujesz porażkę. Coś w tym jest. Nawet najlepsze improwizacje są starannie przygotowane. A planowanie rozwoju produktu to nie jest lista życzeń, ale...
certifikat ssl

Certyfikat SSL co to jest?

0
Za pomocą certyfikatu SSL szyfrowane mogą być strony WWW, połączenia poczty mailowej, serwera itp. Taki certyfikat zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych drogą internetową. Ze względu na prostą obsługę oraz skuteczność Certyfikat...
Uzależnienie od mediów społecznościowych

Uzależnienie od mediów społecznościowych – kilka prostych sposobów, jak go uniknąć

0
Media społecznościowe zmieniły nasz świat bezpowrotnie. Miliony ludzi nie wyobrażają sobie dnia bez przeglądania platform, na których są już prawie wszyscy: osoby prywatne, publiczne, firmy, instytucje, politycy i produkty. Nigdy wcześniej,...
Sztuczna inteligencja w e-commerce

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Nowe możliwości w relacjach z klientem

0
Sprzedaż internetowa to dynamicznie rozwijająca się dziedzina handlu. Liczba znaczących światowych platform e-handlu sięga milionów, a tylko w Polsce wartość rynku e-commerce oceniana jest na blisko 40 miliardów złotych. Internauci kupują...
produkty szybkozbywalne

Załamanie rynku produktów szybkozbywalnych. Ratunek w e-commerce?

0
Branża towarów szybkozbywalnych (z ang. Fast Moving Consumer Goods) wydawała się być niewyczerpaną żyłą złota. Owszem, konsumenci wciąż potrzebują produktów codziennego użytku, jednak dotychczasowy model sprzedaży nie przynosi już takich zysków...
Rozwój e-commerce - początki i rozwój e-commerce, kto zyska, kto straci

Rozwój e-commerce. Kto zyska, kto straci?

0
E-commerce eksplodował w ostatnich latach z niespotykaną siłą. To jego Złota Era. W przyszłości stanie się dominującą dziedziną handlu. Mimo niemal powszechnego dostępu do internetu, wiedza społeczeństwa a nawet przedsiębiorców o...
Internetowe kampanie marketingowe

Internetowe kampanie marketingowe – sposób na przyciągnięcie klientów nawet do tradycyjnego sklepu

0
Tradycyjny handel od kilku lat traci przez błyskawicznie rosnącą sprzedaż internetową. Klienci kupować siedząc na sofie, niż spędzając godziny w poszukiwaniu ulubionych towarów. Łatwość zakupów on-line spowodowała, że sklepy z “krwi...
Outsourcing SEO

Outsourcing SEO – najlepszy sposób na poprawę Twojej widoczności w sieci

0
Jesteś dumny ze swojego produktu i nowej strony internetowej. Teraz pozostaje tylko czekać, aż pojawią się tysiące odsłon i tyle samo zadowolonych klientów. Jeśli stać Cię na poświęcenie wielu cennych godzin...

Popularne artykuły

reklama